DSC_2470.jpgDSC_2475.jpg

Tässä me ollaan . Kaikki kolme ihanuutta. Keskimmäinen eli Elvis jää kotiin. Sillä niin siinä kävi että meille sai jäädä yksi.

Mieheni oli katsonut matkaani yhden ostamani persialaisnaaraan kanssa, jonka elämä päättyi aivan liiana aikaisin.3 vuotta sitten.  Kokeilin kaikkeni Fionan kanssa, tutkimme ja pyöritimme kaikki kivet . Veimme kissaa lääkäreihin, ainakin 5 eri lääkärille. Ilman että syytä huonoon kuntoon löytyi. Lopulta 2000 euroa köyhtyneenä tein raskaan päätöksen . Lopetutin vuoden ja 6 kk ikäisen naaras kissan josta olin maksanut 900 euroa. Kissa ei pysynyt tolpillaan, ei jaksanut syödä eikä juoda enää loppuaikana. Olin jälleen sanoinkuvaamattoman surullinen. Tiedättekö. Olin luullut, mutta en en tietänyt. Nyt tiedän. En luule. Jokainen terve kissa jonka saan kasvatettua on minulle aarre.Ja jokainen terve kissa , jonka olen saanut hyvältä kasvattajalta osataa on aarre. Ei nyt omiin lapsiin verrattavissa. Mutta kuitenkin.Kissanpentu pääsee hyvin lähelle sieluani ja kun se on sinne päässyt se jää sinne kasvaessaankin. Ikuisesti....Minua alkaa itkettää,,,,Lepää rauhassa Fiona. Rakas persialaiskissani  .Kuva Fionasta alla.41102_1496209058552_24295_n.jpg