IMG_2557.jpg

Minä uskon Tommya. Hän on oikeassa, näen sen poikkeuksetta joka viikko töissäni. Ihminen joka on törmännyt itsensä äärirajoihin, oppinut itsestään ja elämästä ,selviytyen jaloilleen on jotain niin levollista. En nyt halua aliarvioida mitenkään sellaisia ihmisiä jotka eivät ole kokeneet elämässä kauheuksia. Eihän kenellekään toivo sellaista.

On niin helppo arvioida ja arvostella toisia. .......Kävele saappaissani ja kerro vasta sitten minulle minun virheistäni,,,,,,,,Kun katsoo peiliin voikin olla vaikeampaa tunnistaa sitä mitä on ja millainen on. Onko pyhittänyt elämänsä altruismin alttarille odottaen sitä ihmettä joka nostaisi alhosta.

Minä olen ollut herkkä, kiltti ja tunnollinen.

Minä olen nykyään kova , kiivas ja määrätietoinen.

Mikä minusta teki minut?

Pitkä tie on vielä kuljettavana eheyteen, milli kerrallaan takkuroiden eteen ja taakse ja välillä sivulle.

Kuinka elämän koettelemukset voivat rikkoa siten ettei voikaan enää korjata. Laittaa romuttamolle niinkuin käytetyn auton. Antaa periksi , virran viedä.

Ehkä kyse on kuitenkin ennemmin siitä tahdonko.Haluanko ja annetaanko minulle minun minuuteni ja arvoni ihmisenä jaksanko taistella saadakseni sen rippeet takaisin.

Tänään minä päätän jaksavani.

Laitan taas kädet multaan ja ajattelen , olen olemassa ja niin on hyvä.