IMG_5832.jpg

 

kuu valaisee pimeyteen luo varjot huoneeseen en unta saa sua vain aattelen ikävää, kipeää kannan sisälläin sinut kadotin, yöhön vajosin miestä kaipaavaa vain muistot lohduttaa mä putoan uniin kauneimpiin hetkiin menneisiin kun kanssas olla sain taas katoan, öisiin maisemiin päiviin eilisiin, yhteisiin unelmiin mä putoan yö tummentuu, sammuu kuu mielessäni nään kun ääriviivas piirtyy pimeään kuin hymyillen, hyväillen oisit'sylissäin sinut kadotin, yöhön vajosin miestä kaipaavaa vain muistot lohduttaa mä putoan uniin kauneimpiin hetkiin menneisiin kun kanssas olla sain taas katoan öisiin maisemiin päiviin eilisiin yhteisiin unelmiin mä putoan uniin kauneimpiin hetkiin menneisiin kun kanssas olla sain taas katoan öisiin maisemiin päiviin eilisiin, yhteisiin unelmiin mä putoan