IMG_4608.jpg

Täällä sinnitellään uuden asennuksen kanssa. Paino on nyt tippunut vaivaiset 3.3 kg ja täyttä työntekoa, voineen sanoa. Olo ei nyt ole kovin piretä voimakkaan yskimisen ja flunssaisuuden takia ja siksi pois töistä nyt ollaan pari päivää ja toivotaan levolla ja dropeilla tilanteen asettuvan. Enää 1.7 kg eka viiden kilon tavoitteeseen, mikä ei enää tässä vaiheessa kuulosta kovinkaan isolta määrältä, mutta täytynee kuitenkin sanoa että jokaisen sulatetun gramman eteen on nähty vaivaa. Saa nyt nähdä kuinka tämä lentsu vaikuttaa asiaan.

Olen miettinyt viime päivinä tätä työelämän kauheutta ja tullut tulokseen että on vain parempi olla miettimättä. Mentävä työhuoneeseen , otettava asiakkaat vastaan ja päivän päätteeksi laitettava ovi kiinni. Kotona ajattelmisesta ei kukaan minulle mitään maksa. Sitäpaitsi pitäisi iloita niistä työn hyvistä puolista joita kuitenkin on. Työpaikka itsessään kun ei ole mikään itsestäänselvyys.Vaihtamalla tilanne voi vain pahentua. Ja totta puhuen olen sellaisessa kunnossa ulkoisesti ettei minua tähän tehtävään kukaan tässä kunnossa edes palkkaisi. :)

Olen iloinen siitä että kroppani on kestänyt elämääni näinkin suhteellisen hyvin vaikka olen kohdellut sitä kovasti kaltoin. Kroppasi on sielusi asunto, pidä siitä hyvää huolta.

Haleja päivääsi.